6e juni

Gla nationaldag allesammans!♥
Tycker det är så tråkigt att man inte firar den här dagen mer. Som norge eller USA där är det ju helt galet! Men så kul om det var liiiite mer så i Sverige, visst?
Idag tar jag det något fruktanvärt lungt! Det är bara för härligt. Sov ut ordentligt sen tog jag från min soppsäck med utrensade kläder och klippte lite i dom :D. Har haft mega hög musik på så hela huset dunkar, man måste ju passa på när päronen inte är hemma! Nu ska jag göra en smoothie och kanske sätta på någon film eller kolla på 'Cougar town'. Här finns det ingen sol så det är inte så skönt att sitta ute. 

Ikväll ska jag på middag hoss farmor och imorn blir det skola igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0