valborg

Är jag den enda som faktiskt tycker om Valborg? Alla mina kompisar tjatar på om att det bara är en högtid för fjortisar så dom får en ursäkt att dricka. Men jag älskar det! tända brasor, jaga bort vintern, ha det allmänt skit kul! och hänga med vännerna.
Idag hade jag tänkt åka till min kompis landställe med ett gäng på 15 pers men min lillebrorsa va så söt å bad mig va hemma med honom så ja ska hänga med honom ikväll. Det kommer fler fester :) och jag får så lätt däligt samvete så det gör väl inget om jag är hemma med honom :D♥. Han är inte världens tråkigaste så det är lugnt. Vi ska nog kolla på film, käka pizza och glass så jag överlever säkert! ;D.
Gla' Valborg till er alla!♥
Tumblr_lmd54rhjxc1qcwcw2o1_1280_large
Tumblr_lmd50kmorl1qcwcw2o1_1280_large
Tumblr_kzpmcqhmzb1qzgcufo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0