våga vägra orientera!!!

Idag har jag haft orienteringstävling! På okänd terräng! Det var 15 kontroller som man skulle hinna ta på 2h så det blev typ 2 MIL som man skulle springa hel sjukt! Jag har knäproblem så jag ska helst inte springa eftersom jag få helt galet ont men min lärare sa att de skulle vara chill och att jag kunde gå! Yeah right jag sprang som en jävla galning och hann precis tillbaka i tid!
roliga tabbar på vägen var då....
1. jag ramlade ner för ett stup
2. stukade arslet i fallet
3. har en riktigt het fläskläpp (inte så stor.. but still!)
4. jag började blöda 2 gånger på min fot
en helt okey dag asså! de bra är att jag aldrig någonsin mer behöver orientera igen!!! HALLELUJAAAH!
vem hart någonsin nytta av orientering iallfall förutom dom som går på orientering! Det finns lixom en liten ny uppfinning som kallas för GPS!! Gympan är ju typ för skolor på 1800-talet!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar vad jobbigt!! håller med orientering är onödigt!

2011-09-27 @ 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0