09-14: A crappy mornin'

Kaos! Det var vad min morgon var. Jag kollade på helt fel dag på mitt schema för jag var ledig igår och blev lite förvirrad. But to make a long story short jag försov mig 2 timmar DX! Jag trodde jag började 10.00 men orkade inte gå på engelskan (som jag trodde var min första lektion) så jag planerade att komma till min 2.a lektion istället och tänkte att om det hade vart onsdag så hade jag inte skolkat (dör att känna mig lite bättre) MEN DE VAR ONSDAG!!! så jag missade kemin som var jätte viktig!!! för vi har prov ästa vecka. way to go!
But I looked fabulous screwing up ;)
Hade min nya kofta från H&M ungefär som den här på bilden
jeannette
hennes blogg är grym finns massa inspiration ;)
nu ska jag sova, lite tidigt kanske men hade inte planerat att 'försova' mig imorn igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0