Don't cry cause the summer is over

Hösten är awesome! and here is why:
1. Man börjar lyssna på ny musik igen för man är inne mer och har tid att hitta nya sjukt bra band
2. Varje helg kan vara BV (bara vara) du behöver inte känna dig skyldig att gå ut längre bara för att det är sommar. Du kan ligga på soffan i en OnePiece och bara maska. (har ni inte en onepiece så köp en! Pronto)
3. Kläder!! Höst kläder är antagligen det bästa som finns! Jag är inte en person som älskar att se ut som en levande regnbåge så höstmodet är perfekt! + på sommarn har du kanske på dig en klänning och that's it men på hösten kan du sätta på dig ett par nice läggings, en kjol, en tröja, en kofta, en halduk och en jacka! Man får så mycket mer användning för sina kläder.
4. Höst skor är helt underbara dom är inte enorma och tunga som vinterskor och inte så lätt och vingliga som sommarskor. Jag har inte världens vackraste fötter heller så jag gömmer dom hällre i ett par snygga boots.
5. Jag tycker det är så grymt mysigt när det regnar. man kan sitta inne och titta ut när det öser ner eller vara ute och bli helt dyngsur!
36455968_xptbyxcc_c_large
One down side: när hösten väl är över måste man kratta...

Kommentarer
Postat av: Petra

håller med, hösten är inte så hemsk

2011-09-13 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0