Favorite WebShops... bling!

1. byCelina
Jag tror inte det finns någonting som jag inte vill ha därifrån. Jag älskar verkligen fjädrarna dom är sååååå snygga! Det finns allt från ringar-halsband-earcuffs och massa annat!
2. JFR.se
Har verkligen grymt snygga earcuffs och halsband. Och det är billigt den coola ringen kostar bara 29 kr, kap!
3. Cocoo.se
Har alla typer och stilar på smycken. De är grymt fina men allt är inte så billigt som man skulle kunna önska. Men en del är lätt värt lite mer! som halsbandet här t.ex!
4. C R E A T I V I T Y
Har underbara smycken som är annorlunda och inte går att hitta överallt.
5. Next Obsession
Har små smycken som man kanske inte lägger märke till vid första ögonkastet men dom är grymt fina och lite diskreta! kolla in dom jätte snygga earcuffsen!
6. Intensive Cravings
Har också små diskreta smycken earcuffen på bilden ska jag så ha!
7. items by Johanna
Allt kanske inte riktigt är min smak men dom har en hel del snyggt! Som det där halsbandet, 2 die 4 enligt mig!
Var försiktiga när ni kollar man blir lätt pank ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

najs ska kolla in dem definitivt!

2011-09-13 @ 21:04:05
Postat av: lollo

fina!

2011-09-13 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0