Do Do Do What you wanna Do, Do Do Do what you need to Do...

Tjääänare! har vart lite dålig på att uppdatera känner jag...
Idag ... eller igår var jag på Grönan och såg The Arks SISTA konsert. Jag var mest där för att stötta min kompis som älskar dom heh.
Sån här skit händer alltid mig, det är som när Michael Jackson dog DÅ kom man på att nåra av hans låtar faktiskt inte suger, och nu när The Arks ska splittras så upptäcker jag att nåra av deras låtar inte suger! Det är mitt eget fel jag lyssnar typ bara på rock så vägrar lyssna på musik från någon annan genre... DAMN!
iallafall lyssna på den här låten:
The Ark – It Takes A Fool To Remain Sane
lyssna på texten den är skit bra!
Tumblr_lhecokrxcj1qaq2ago1_1280_large
Loves_150851052_large
1423535d01f0d9dbdfb0d90b34080b1a_large
Att komma ihåg till nästa konsert... klackar rekomenderas EJ! HEEELL NO!! TA MED EN STOL!

Kommentarer
Postat av: puffiie

sv; Jätteroligt att du är med och tävlar i veckans blogg! Säger till när de 4 vinnarna är utsedda.

Allt bra? KRAM



(För att öka din chans att vinna så kan du följa mig på bloglovin, skriva om min tävling på din blogg/facebook eller sända flera kommentarer!)

2011-09-17 @ 01:05:01
URL: http://puffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0