tråkigt

Oj va tråkig jag har vart på senaste tiden bara langat upp bilder och bilder och bilder och... bilder. Hemskt ledsen :P
Har pluggat som en galning på senaste tiden så har inte hunnit skriva massa grejjer.
Idag har mitt lov börjat ialla fall vilket känns helt underbart!
Var och fixade llite inför min resa till Barcelona, shoppade lite grann men bara saker som jag typ behövde... och sen hängde jag med mina polare och guess what?! färgade håreeeeet för första gången! Gick från mörkbrunt till mörkblont, ska nog dra i en till toning imorn för att få det lite ljusare men jag är super nöjd. Oj får man säga "super" hmmhmm jo!
ska försöka hitta någon före och efter bild. Men har inte bestämt mig än ifall ja vill lägga upp bilder på mig själv. Får se.
Ha ett magiskt (haha!! men serri ha de!!) HÖSTLOV!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0