2011-10-20

Idag har jag skolkat... Inte bra, jag vet men har haft prov och läxor så kände mig bara så trött + jag mår illa.
Har ialla fall försökt plugga lite, kört yoga :) och pimpat mina naglar
Bilden ser ganska muppad ut men asså de va såååå snyyggt!
Man tar först en basfärg och målar hela nageln med, ganska tjockt (turkos)
Sedan droppar man några andra fårger (jag tog 3) innan basfärgen har börjat torka och sen tar du en tandpetare eller något liknande och rör runt, men inte för mycket för man vill kunna se de olika färgerna! När allt har torkat kan man sen ta skimmrigt vitt och dutta runt små prickar.
Bas: turkos
Virvel färger: Giftgrönt(mörkt), Brunt/koppar skimmrigt, mörklila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0